Van studie naar reset

Soms is het logo en de huisstijl er al maar ontbreek er toch nog een detail, een bepaalde sfeer of een gevoel. Dat zou net een laatste toevoeging kunnen zijn om een huisstijl compleet te maken, te verrijken en daarmee succesvol te laten worden. Zo kwam er de vraag: Hoe kunnen we een inspirerende lesomgeving creëren?
Ga naar de presentatie KLIK HIER
 
 
Presentatie op de website van het Cruijff Institute
Het klaslokaal van het Johan Cruyff Institute Amsterdam heeft een metamorfose ondergaan. Dankzij Alexander Frencken straalt het nu uit wat het Johan Cruyff Institute is: sportief, creatief, inspirerend, maar ook huiselijk en persoonlijk. We verwachten dat de ‘Cruyffiaanse’ uitstraling die het lokaal gekregen heeft, de docenten en studenten zal inspireren om... LEES MEER
 

Zo had ik het nog niet bekeken

Een CV op LinkedIn kan goed werken maar het is ook goed om jezelf te presenteren in je eigen omgeving. Bijvoorbeeld op een website, powerpoint of in een videovlog. Of denk aan zelfgemaakt beeldmateriaal, het kiezen van een eigen kleurenpalet of door te kijken naar de typografische mogelijkheden. Dit geldt natuurlijk ook voor producten, bedrijven en instellingen.

Kortom: Ik zoek altijd naar de juiste vorm, dan presteert u het best.
 
Diverse opdrachtgevers
KOOS KLEIN COACHING - K-SWISS - OOSTLANDER & VERHOEVEN - JOHAN CRUIJFF INSTITUTE - KON HFC - SANOMA - EQUIPO VOETBALREIZEN - WE MOVE - BUSINESSLEADS - CARLA STOLK PSYCHOTHERAPIE - ASTRID COENE GOUDSMID - HUIJSKENS BICKERTON - VT WONEN&DESIGN BEURS - ROEMER KAMP - JANNEKE KUIJKEN - ERFGOED NOORD-HOLLAND - MYLOU FRENCKEN - STICHTING COLLECTIEVE GELDEN OMROEPEN - TC EINDENHOUT - PIET STUT COACHING - MONICA KIEVID PSYCHOTHERAPEUT - FOXFARMA - FIEK FOOD COMPANY - SCOPO ATLETICO - I AM ACADEMY - MOOIJEKIND VLEUT - FRÉNK VAN DERLINDEN